۱۶ شهریور ۱۳۹۰، ۹:۴۱

درحضور رئیس جمهور مطرح شد:

درخواست سازمان فرهنگ و ارتباطات برای افزایش سهم فرهنگ در دیپلماسی

درخواست سازمان فرهنگ و ارتباطات برای افزایش سهم فرهنگ در دیپلماسی

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت رایزنان فرهنگی در خارج از کشور خواستار افزایش سهم فرهنگ در دیپلماسی کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر خرمشاد سه شنبه شب در نهمین نشست هم اندیشی نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد با بیان اینکه سازمان فرهنگ و ارتباطات در صدد است تحول خواهی، تحول جویی و تحول سازی را اجرایی کند، افزود: همگان رئیس جمهور و دولت وی را دولتی تحول خواه، تحول جو و تحول ساز می دانند، به همین دلیل ما در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در صددیم تحولات را دنبال و پیگیری کنیم.

وی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در صدد است در دهه چهارم انقلاب اسلامی تمدن نوین اسلامی را تبلیغ و ترویج کند، ضمن آنکه این سازمان 3 محور مهم که عبارتند از برنامه های متداول، ابتکاری و بنیادی را دنبال و پیگیری می کند.

خرمشاد ادامه داد: از رئیس جمهور می خواهیم بودجه سازمان فرهنگ و ارتباطات را افزایش دهد تا بتوانیم برنامه ها و ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اعلام کرد در آمریکای جنوبی و آفریقا تغییر و تحولاتی در رایزنان فرهنگی صورت گرفته است و پس از پایان نشست هم اندیشی رایزنان فرهنگی به محل ماموریت خود اعزام می شوند.

خرمشاد  با اشاره به اهمیت فعالیت رایزنان فرهنگی در خارج از کشور خواستار افزایش سهم فرهنگ در دیپلماسی کشور شد.

کد خبر 1401471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha